Sunday, August 15, 2010

Owh.. mcm2 hal~

Pertama:
Esok adalah last obsv tuk si dia, aku tawu btapa penatnya pracs.. tp aku dulu lg truk kowt.. tido kul 3/4pg tu da lumrah.. prnah x tido langsung pown ada..ssh sbnrnya jd cikgu prasekolah ni.. kene ada byk BBM, idea msti Boombastik (kata lec aku Pn. CT).. budak kalau hari2 bg lmbaran kerja je harus borink.. tu blom masuk nk buat xtvt yg ada kognitif lah, motor halus/kasar lah, lbh kpd budak lah, kene ikut prkembangan kanak2 lah.. Tp oleh sbb aku mmg suka budak2, so bnda ni buat aku heppy.. x trtekan langsung bila mengajar.. Huisshh.. x mcm si dia, tgh pracs relex jurk, leh date lagi, tgk movie, hang out dgn kwn2. aku dulu hang out hanya time nak bli kad manilaaaa!!!!!!.. huhuhu...

Kedua:
Aku kini amatlah jeles dgn kwn aku si Belle Hunny tu pasal Maktab dea cuti raya panjangggggggg.. naik 18hb beb!.. aku? huhuhu.. pakai baju raya g kelas, buat marhaban dr bilik ke bilik clazmate aku..makan kuih raya tuk bfast, lunch, dinner...smpi aku n bli tiket flight Jb-Kuching pown susah, kalau aku beli skg skali tiba2 maktab aku pown smbung cuti gak kan rugi... kalau x beli, t mak aku majuk plak.. adehhhhh~
(masih adakah plan ke utara lam list aku?... huhuhu...)

Ketiga:
Apa ada pada rupa? Muka aku ni kalau x senyum mmg nmpak garang..tp kalau aku senyum nmpak sweet (hahahaha.. bf aku cakap lahhhh).. Walau aku slalu diasak dgn crita2 yg x benar, aku ttp senyum.. walau ada crita yg buat aku sakit hati, buat aku menangis, aku ttp senyum.. Mmg aku dilihat seolah2 org yg x layak tuk si dia, tp tahukah korunk btapa aku mnjaga hati dia lbh dr hati aku sndiri, aku brkorban utk dea hingga mengabaikan diri aku sndiri, betapa kami sntiasa brsama disaat tawa dan tangis... Mmg aku x cantik, mmg aku x pandai, mmg aku x hebat... Tp aku ikhlas, aku tulus... Prsahabatan kami telus.. x ada pura2.. Aku x pandai brjanji, tp aku yakin aku boleh jaga dea lbh dr apa yg korunk fikirkan..  (dea nk x jaga aku?.. hikhikhik)

No comments:

Post a Comment