Saturday, August 14, 2010

Manja Vs Malu

Hurm...
Aku punya satu sikap yg prlu aku ubah.. Aku mmg manja (act tramatlahhhhh manja).. Tp aku juga pemalu.. hohohooo.. Nmpak mcm x ada apa2 masalah.. tp bila digabungkan kedua2nya lam 1 masa tu yg jd masalah..
Bayangkan, masa aku tgh jalan2 dgn bf tiba2 trjumpa kwn2 dea or kwn2 aku.. aku boleh trpanggil bf aku "kau" sdgkan slalunya aku panggil dea "baby or b".. kalau tgh pgg tangan pown boleh tiba2 aku trlepas..
Dan yg sdihnya.. sikap aku yg itulah yg slalu buat si dia merajuk.... Hampir setiap hari si dia makan hati wooo dgn sikap aku yg satu itu...
Oleh kerana aku chentakan dia.. maka akan aku ubah sikap aku itu... aku akan mengakui bahawa si dia adalah bf aku n kami bukan jz fren...
Owh... Baby sabar ea.. sayang akan jd diri sayang mcm mula2 kita kenal..
Cayunk baby sangat2.... mmmmuuuaaahhhh~

No comments:

Post a Comment