Friday, December 17, 2010

Minat dan Aku

Ahha! Dah mula ada benda baru yg aku agak taksub skg ni! Antara sedar atau tak aku da mula suka menggoogle bnda2 yg berkaitan cupcakes.. cm mana nak buat royal icing, fondant, bunga2 yg cntik tu.. sblm nie aku paling2 pown buat buttercream atau topping coklat yg biasa2 je.. Aku dah mula berangan2 nak beli brg2 tuk buat cupkek nie, ntah berapa la habis sat g~
Kalau aku jenis komited tentu mak aku sanggup kuarkan modal tuk beli brg2 tu, bukan murah wooo~ tp masalahnya aku ni sekejap je mood tu ada.. cross stich owg lain buat dah jual beribu2 dah, aku yg satu tu dah lbh 10 tahun kowt lam laci!!
Bila tyme owg sibuk jahit manik, aku pown sibuk gak.. siap beli buku bagai, tp smpi skg manik aku lam plastik! aku beli je baju da siap manik..bukan aku malas tp x mao rabun! hahahahaha.. alasannnn!
Bila aku gilakan cheese cake plak, tiap2 minggu aku buat coklat cheese cake.. arwah abah aku siap bgn mlm2 terhendap2 kat dapur makan kek tu.. heppy gler ahh sbb owg suka.. mulalah, pantang ada majlis ckit, mak aku suh buat kek, ckit2 buat kek.. aku plak da mula malas.. kikikiii~
Hah, yg skg ni aku da nk mulakan projek buat cupkek, tp otak aku ni masih ligat memikir berbaloi x aku beli brg2 tu dgn sikap aku yg hangat2 tahi ayam nie? tp rasanya aku ttp akan beli gak, selagi aku x cuba aku x puas hati. :)
Manalah tahukan kot2 minat aku leh bertahan lama dengan cupkek? muahaha~
Akan aku cari alasan kukuh tuk mengshare duit beli brg2 dgn mak aku.. kikikiii~
Beli je dulu okeyss, buat ntah bila.. wakakakakaka~

No comments:

Post a Comment