Thursday, November 4, 2010

Ikhlas~

Saat nie aku kompius dgn perasaan aku sndiri.. aku x kisah dea buat bnda yg dea suka sbb aku tawu dea heppy dgn benda cm tu... Sblm nie, x pernah aku suka sport, x prnah bukak channel sport, x prnah tawu Olimpik ke, SUKMA ke, apatah lagi piala2 yg ada! x ada alasan kukuh cuma mmg aku x minat! Yang aku prnah main pown cuma RollerBlade, itu pown 2,3 taun jurk, pastu aku dah boring dah.. Aku pown x pernah trfikir akan bercinta dengan org yg minat sukan apatah lagi cikgu Pj.. walau aku x minat sukan, aku sokong apa juga minat si dia, tapi bila aku tgk jari dea yg lebam tu, hati aku dah brbelah bagi.. ni bukan kali pertama, jari yg dulu tu smpi sekarang masih  nampak kesannya, yg ni jari lain pulak!!
Fikirkan exam yg makin hampir, aku belikan minyak, aku urutkan jari tu (walau dea kata sakittt!), aku tanak dea ada masalah tuk menjawab soklan waktu exam nnti (jari tangan kanan tuuuuu)..
Sayang x halang b aktif sukan, syg terima semua minat b mcm mana b  trima minat syg~
Tapi syg nak sgt b hati2, syg tanak tgk b sakit smpi tahap nk makan pown kene bersuap~
Sayang suka suap b~
Syg juga suka jadi tukang urut b~
Tapi sayang x sanggup tgk b tahan sakit mcm tu~
Sayang x sampai hati baby~
Untuk kali ni, sayang merayu sgt2, lepaskan exam dulu.. tolonglahhh~
Sayang akan sentiasa ada untuk b tapi...
....syg x akan ada tuk tuliskan jawapan exam b!! :))

No comments:

Post a Comment