Thursday, June 16, 2011

Owh.. bodoh nyer akuuuu.. :((

Semua org pernah membuat salah.. x de yg lam hidup dea sempurna jer..

Aku dah buat kesalahan yg aku sendiri malu nak mengakuinya... Aku menyembunyikan kebenaran dgn alasan aku malas nk dgr org membebel, malas nk melayan pertanyaan2 org sbb benda tu akan mengusutkan lg fikiran aku.. jd sbg jalan mudah aku menipu agar x perlu lg org duk bertanya dan x perlu lg org duk risaukan aku...

Tp masalahnya... aku bukan jenis menipu.. aku x pandai nk menipu.. hati aku x tenang.. aku akan sentiasa rasa bersalah..

Akhirnya aku buat keputusan tuk mengakui kesalahan aku tu.. walaupun aku faham ngan risiko yg bakal aku terima..

Walaupun aku berasa amat malu ngan sikap aku.. tp aku rela dibuang jauh2 aslkan aku x sentiasa rasa bersalah..

Walaupun bg sesetengah org, perkara ni mcm x de hal lah.. tp bg aku yg menanggungnya mmg amat tersiksa..

Pada hari ni kira2 jam 8.30 mlm aku telah membuat pengakuan atas perkara yg aku lakukan.. aku terima apa jua hukuman..

Aku dah pasrah giler...

:(

No comments:

Post a Comment